I miss you

Igår var jag som sagt tillbaka ute i skogen igen. Det blev en hel del ätande, pepparkakor, mat, frukt, te.. You name it. Mätt och belåten var man i alla fall. Film blev det också och självklart Bonde söker fru. Jag blev jätteglad när det visade sig att de valde igår och inte idag! Men jag förstår mig fortfarande inte på Per.. Helt fel val! Jag skrek rätt ut, ja det är faktiskt okej är bli helt insatt i ett program som Bonde söker fru när man bor på landet! Vid halv elva kom systrarna och plingade på (såklart), så då var det bara att åka hem... Många frågar vad jag känner, och det kanske är dags att svara på det. Kan väl säga såhär, det börjar hända något.. Men i och med att jag är så rädd med allt som har med sådant att göra så vågar jag inte hoppas. Där har ni det, nu ska jag fortsätta plugga.

Kommentarer
Postat av: Sara

Helt rätt! Bonde söker fru är livet :p

2008-12-18 @ 22:56:11
URL: http://hejalasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0