Hurtiga Alicia

Ställde klockan på 09.00, klädde på mig och gick ut på en promenad. 50 min powerwalk blev det, spontant sådär. Hur skönt som helst! Käkade frukost när jag kom tillbaka, lättfil med krossade mandlar & russin och två morötter. Är faktiskt lite stolt över mig själv. Körde lite styrka igår, känns som att man börjar komma igång med träningen igen. Funderar på att börja träna lite fotboll igen när de drar igång efter uppehållet. Bara någon gång i veckan sådär för att få igång lite träningsrutiner. Men jag brukar vara rätt bra på att snacka med att inget göra, så vi får väl se. Ska i alla fall försöka ta mig till gymmet imorgon och köra lite. Annars blir det powerwalk och styrka här hemma igen. I'm back on track!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0