Glatt besked

Detta sms från Emma trillade in strax innan jag skulle dra till bussen:
"Hej, vi har ingen geografi idag så du behöver inte komma hit idag. Puss"

Jag är alltså ledig idag! Det kunde inte komma mer lägligt. Psykologi, matte och städning av mitt rum, here I come!

Kanske ska erkänna en sak.. Det här med mitt rum har gått över gränsen. Jag tjyvsov i min syster nystädade rum (hon kommer hem idag från USA) inatt. Jag kunde inte andas i mitt eget pga allt damm! Plus att jag har blivit sjuk.. Andnöd + sjukdom + damm = dags att städa rummet. Usch, stackars min framtida man bara. Funderar på att fila på en perfekt kontaktannons:

"Glad och social kvinna söker en man som är dammallergiker (så att han måste städa regelbundet), kock, utbildad massör, musiker och personlig tränare."
Något säger mig att inte så många skulle nappa.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0