Födelsedag á la Emma

Det blev inget inlägg igår, men det tar jag igen idag BIG TIME!

Igår fyllde min älskling Emma 18 år. Hon hade önskat sig en Budapestrulle av min mamma, vilket hon också fick. Jag, Amanda, Emma, Erika och Josefine mumsade på den, riktigt gott! Emmas låtsaskompis var så snäll och lånade ut sitt fat till Erika, det är riktig vänskap det!

Efter skolan blev det en sväng på stan, inhandlade ett par svarta strumpbyxor till fredag. Det ska bli så roligt, nu när håret är fixat så kan man verkligen se fram emot det igen. Underbart!



Grattis världens bästa Emma

I love you

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vadå, jag vet att du är avundsjuk på min låtsaskompis!

2008-12-02 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0