Dagen före

Imorgon är det julafton, jises vad fort tiden har gått.. Snart är år 2008 slut, finito, gone forever.. Det är, för att använda ett utnött ord, sjukt! Jag har laddat inför morgondagen med att träna tillsammans med Emma och Amanda. Riktigt skönt, jag har verkligen saknat träningen. Träffade på Linn också, otippat! Sen har jag kollat på Bröderna Lejonhjärta och bara myst järnet. För någon halvtimme sen kommer våra ursöta grannar över med en julklapp till familjen. De hade tagit på sig tomteluvor och allt! Man kan inge annat än att älska dem. Är så glad över att ha dem i mitt liv! Lite telefonpratande har det också blivit, berättar för dig imorgon Emma!  Funderar starkt på att gå ut på juldagen trots allt, var ändå ett bra tag sen man var ute på krogen och härja. Ska bara ragga med mig lite sällskap, men det blir nog inte alltför svårt. Det finns en hel del som har försökt tjata ut en, så man riskerar inte att bli ensam.

Ska slänga in ett inlägg om min nya favoritlåt nu, en väldigt otippad sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0