Bra start: Jacuzzi

Det blev ingen promenad imorse, istället blev jag väckt av syster vid nio och sedan halv tio. Nere så var frukosten framdukad och syster höll på att fylla upp jacuzzin. Lyx eller vad? Så efter lite mackor och te så hoppade jag och syster ner i badet. Hur skönt som helst! Sure, en promenad är riktigt härligt med det här slår det mesta! Vi satt där och pratade bland bubblorna med ansiktsmasker på. Vardagslyx när den är som bäst! Blev helt slut efter badet, det varma vattnet gör så att man blir alldeles dåsig, så jag har inte kommit så mycket längre idag. Sitter här i pyjamas med en hårinpackning som har suttit i snart en timme. Så nu blir det att skölja ur den och sy färdigt klänningen till ikväll. Ska hinna med en sväng till Hemköp också och köpa alkoholfri päroncider till ikväll. Visst är jag duktig? :) Känner på mig att det kommer bli kul ikväll. Det kan iofs inte bli annat när Emma och Alicia är i farten, med eller utan alkohol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0