Black Ingvars is the shit

Igår var jag med Häggan, Elin, Sara, Anna och Kritan. Började med lite godismys och spel hos Sara, för att sedan trycka ihop oss i en bil för att åka på fest i Månkarbo. Blev en rolig kväll, dock en lugn kväll för min del. Är som sagt inte så jättetaggad på att dricka efter juldagen.. I alla fall så blev det lite julklappsöppning, montering av stol (Kritan försökte tappert men Bergarn var räddaren), dans, sång och airhockey. Jag, Sara och Elin föll för Black Ingvars ljuva toner, men blev snabbt nedröstade av resten av sällskapet.. Strax efter ett gick jag och Anna mot busshållsplatsen men blev Anton körde ikapp oss och skjutsade hem oss. Hur snällt som helst! Tio minuter senare var man hemma och åt mackor.. En perfekt avslut på kvällen helt enkelt.

Idag sov jag till 12.40, lite mer än tio timmars sömn det vill säga. Det har inte gjort att jag har varit ovanligt pigg idag, snarare tvärtom. Min kropp är inte van vid så mycket sömn, kanske är bäst att jag håller mig till mina sex timmar.. Det har varit en riktig slödag, har ätit, kollat på film, suttit här och läst lite i min underbara bok. Jag älskar Jens Lapidius, jag tycker verkligen att ni ska läsa hans böcker. Ett litet tips från Alicia såhär på kvällen. Jag ska snart koka lite te, sätta på mig mystofflorna och krypa upp i soffan med min bok. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0