Tatueringar och piercingar

Om man känner mig så vet man att jag är galen i tatueringar och piercingar. Har endast en piercing själv då mina föräldrar aldrig (förutom en gång) har gett mig tillåtelse. Men snart fyller jag 18 och då kommer det hända grejer. Har som sagt redan tagit kontakt med en tatuerare som ska skissa lite åt mig. Tänkte att det kunde vara bra att skriva upp här i bloggen vad jag är sugen på så att jag har det samlat.

Tatueringar: En tiger på skulderbladet, mina och mina systrars initaler mellan skulderbladen eller annat ställe (beror på tigern), "A Rush of Blood To The Head" vet ej vart än.

Piercingar: Tungan, naveln, Oversby (nacken)



Nu hörde jag något om munkar och festis därnere!

Kommentarer
Postat av: emma

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



INTE EN OVERSBY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-27 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0