Stackars mig :(

Jag är inte den som gnäller i vanliga fall (okej, när jag är hungrig, trött och ja.. skitsamma!) men när jag blir sjuk så blir jag så otroligt gnällig och ynklig! Jag har alltså blivit sjuk, och inte en liten gullig förkylning utan influensan börjar krypa sig på och sprida sig i min kropp. Avskyr verkligen influensan, att ha ont i som gott som varenda kroppsdel samt ha en så pass svullen hals så att man knappt får i sig någonting. Inte för att man har någon direkt matlust.. Jag ska dock tvinga mig själv till skolan imorgon om jag slipper hög feber. Självklart är det skolfotografering imorgon.. I can't wait att sitta där och se blekare ut än vad jag redan är och dessutom försöka le. Aja, ingen tummen upp för mitt fysiska mående idag alltså!

Nu till något roligare.. Träffade som sagt min älskade Pylv idag! Fick se hennes snygga tatuering (Celtiskt kors, eller hur det stavas). Började rundan med en macka på Sub's, hur gott som helst! Som mådde jag bra då så jag kunde njuta av min halvfot smögen, mums! Sen blev det lite shopping på JC och H&M. Jag köpte dock endast två ansiktsmasker för att skämma bort mig själv lite. Behöver verkligen det nu..

Sängen väntar, ska klä på mig mjukisdressen och krypa ner under två täcken och hoppas att frossan går över. Oj, snacka om vilket självömkande inlägg. Tur att det inte inträffar så ofta. ;)

En till tråkig sak, i måndags flyttade min älskade syster Malin ner till Göteborg. Jag saknar henne redan.. Men om tre veckor ungefär, helgen efter min födelsedag, så kommer hon hit och firar mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0