PMS

Imorse ska ni alla vara glada för att ni inte var med mig. Jag tror aldrig att mina morgonhumör har varit så illa och min stackars mamma blev offret. Ska nog be om ursäkt, men det vet jag själv att jag inte kommer att göra.

Började 10.20 idag. Det var skönt. Min mamma var snäll och skjutsade in mig trots att hon själv började klockan elva. Hon önskade nog att hon inte hade lovat sin dotter skjuts kvällen innan. Fyfan. I alla fall så har vi inte haft någon lektion än. Om man inte räknar lite ordbajs och klassråd som lektion. Längtar tills dagen är slut så jag kan köpa mig lite gott i kafeterian, skriva lite på reportage och vänta på att få krama om Ylva. Får äntligen se hennes tatuering, grymt avis. Men som sagt, mindre än tre veckor kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0