På bättringsvägen

Hemma från skolan idag igen.. Behöver det känner jag, börjar faktiskt känna mig lite bättre nu! Hoppas att det håller i sig bara.. Har ingen aning om vad man ska hitta på idag, hemmaliggande blir jag i alla fall. Hur kul är det en fredagskväll på en skala 1-10? Ungefär 10000000 skulle jag säga. Men men, kanske är bra att man tar det lite lugnt ett tag. En vit helg blir det i alla fall, good job! Blir nog en hel del pluggande också, har faktiskt hittat en hel del om Östtimor! I know, vem pluggar när den är sjuk.. Men det är inte värt att skjuta upp allting och hamna efter i skolan.

Har redan hunnit med två filmer på morgonen, kom inte upp ur sängen förrän för en kvart sen. Otroligt skönt! Nä, nu ska jag kika igenom lite bloggar och sen blir det nog en kopp te för den här damen. Blir beroende av te när jag är sjuk, not good..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0