Östtimor... what?

Min käre vän Emma ringde mig för ett litet tag sig och uppdaterade mig om dagen. Jag var lite nervös över att missa introduktionen av folkmord, ett ämne som vi ska skriva ett stort pm om där flera ämnen är inblandade, men de hade tydligen inte sagt så mycket. Däremot fick alla välja vilket folkmord de skulle skriva om och då jag inte var där så fick jag en av dem som blev över = det som ingen vill ha. Nämligen Östtimor. Hur fan ska det här gå? Har aldrig hört talats om stället! Fast i och för sig, är rätt skönt att ha någonting lite mindre och okänt, känner inte samma press då. Har redan hittat några bra sidor så det här kommer nog att gå bra!

Nu är det middagsdags! Te och en risifrutti blir det för min del.



Nu vet jag vart det ligger i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0