Omelett med ost och skinka

Jag mår faktiskt lite bättre nu! Helt underbart, får hoppas att jag mår såhär imorgon för då ska jag nog klara av att gå i skolan. Har inte gjort så mycket.. Sovit, ätit (fick i mig en omelett!), kollat på tv och suttit här. Ö&B:s reklamblad har jag även kikat lite på, tycker att det är så härligt med de låga priserna. Man får lust att åka dit och storhandla varje gång bladet dimper ner i brevlådan. I alla fall, det blir nog att titta på film och dricka lite te nu. Ska kurera mig riktigt ordentligt!

Ett stort grattis till Erik "Snok" Lydin som fyller 18 år idag, GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ville inte kommentera först för jag är så ful på bilden. Men nu känner jag mig nästan tvungen, det liksom sticker i fingrarna. TACK VÄNNEN! :D Vad fint!

2008-09-04 @ 22:53:50
URL: http://djungeltelegrafens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0