Like a roller coaster

Jag har alltid trott att det ordet har suttit ihop, rollercoaster. Säkerhetskollade stavningen på lexin.tk och fick då till min förvåning se att det stavades roller coaster. Strunt samma, inge vidare intressant! Saken är den att min mående är som en berg- och dalbana, helt sjuk! (bra ordval) Imorse när jag vaknade mådde jag skit, sen efter att jag hade gått upp och duschat (mitt förra inlägg) så mådde jag bättre och nu mår jag sämre igen. Tydligen har jag feber fortfarande också, kul!.. Not. Har nästan lust att spela in en video så ni får höra hur jag låter, nästan lite sexigt sådär. Jag som älskar hesa röster börjar bli lite småhet på min egen..

Fick ett tack från Ylva igår, har tydligen smittat henne.. Förlåt gums! Som tur var så är det inget som förstör hennes planer för ikväll.



Som sagt, man lär sig något nytt varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0