Klippning och reportage

Då var en ny skolvecka igång igen. Började skönt med två flyttade lektioner, iofs vägde den tråkiga geografilektionen upp dagen så att den inte blev alltför rolig. Hann med en sväng på stan där det shoppades (sjal och örhängen) och fikades tillsammans med Emma och Amanda. Sen sprang jag kissnödig till bussen för att sitta och pina mig en halvtimme tills jag kom hem. Nödvändig information? Nja.

Idag har vi haft en väldigt intressant psykologi-lektion bland annat. Tror att det kommer bli ett av de bättre ämnena i år. Sedan drog jag till frissan och klippte mig samt la i lite slingor. En sak är säker, jag kommer aldrig att sätta min fot där igen. Där fick man för att man valde det billigaste stället.. (som ändå kostade 910 kr) Screw you!

Vräkte i mig det som fanns kvar i godisskålen och skrev samt skickade in reportaget när jag kom hem. Föräldrarna kommer inte hem förrän klockan åtta. Orkar Alicia laga middag till sig själv? En vild gissning... Nej.

Ska dämpa min hunger med lite musik istället, Volbeat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0