Ett inlägg, watch out!

Jag ser att jag bara har slängt ut bilder på band och grejer, i brist på ork att skriva. Det har jag inte nu heller egentligen, men jag gör det för Emmas skull. ;)

Förra veckan drog jag och systrarna ner till sommarstugan, andra svängen för i år. En riktigt lyckad tripp, gick på den berömda Skänninge-marken (en stor marknad i hela staden), hälsade på Maj-Britt och även kusin Jakob! Kom hem sent på torsdagen. I lördags så jobbade jag och sedan drog jag direkt till Österbybruk och Eldfesten. Förfestade hos Niklas med ett gäng. En rolig kväll som avslutades med lite dans (hoppande) i discotältet.

Nu sitter jag och väntar på att min käre vän Ylva ska pallra sig hit. Imorgon drar jobbarsviten igång, jobbar tisdag till lördag. Mina fem sista dagar på Hotell Flora.. Sen nästa vecka så börjar man skolan, helt galet.

Jag ska tatuera mig i höst har jag bestämt, om två månader eller så. För nu vet jag vad jag vill ha! Nice huh? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0