Drifters

Nu när man har slutat jobba så kan man skriva ett inlägg.. Har jobbat hela veckan på hotellet, riktigt kul. Igår var det lite kaosartat bara, men heter man Alicia Karlsson så brukar det fixa sig ändå. Vilket det också gjorde. Var mer virrig än vanligt då en viss herre väckte mig halv ett och sedan klockan ett igen då jag precis hade somnat om. Men han fick en utskällning på morgonen så nu är jag lugn.

Fick i alla fall hämtning i Gimo av syster och min käre far. blev lite chokladshopping (och mat) i Österbybruk innan vi drog hem. Det var bara att duscha, slänga på sig någon trasa och dra över till grannen Elin för lite förkrök. Där dracks det öl, cider, mintu, baja (vad är det för namn egentligen?) och baileys. Som vanligt när jag säger att jag ska ta det lugnt så blir det raka motsatsen..

Drifters och Ottarsborg var det som gällde för kvällen. Elins bil was the place och dansbanan var is. Fick även med mig en Sverigetröja hem då jag vann pilkastningen för damer! Alicia glad!

Väl hemma vräkte jag i mig chokladvrån medan jag pratade med Pata som inte kom in i lägenheten. Jag hoppas det gick bra, som sagt hör av dig!

Nu ska jag slösurfa lite innan jag ska vräka i mig frukost. Är egentligen för bakis för det men äta bör man. Äh, man dör ju ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0