Äntligen funkar det!

Har försökt logga in på blogg.se ett tag nu, förstår inte varför det inte funkade. Kanske bara var så för mig? Oh well, nu är jag inne i alla fall. Läget med mig idag är inte bra men bättre! Hoppas att jag slipper the roller coaster idag, skulle vara skönt om man fick lite pluggande gjort.

Igår blev det en lugn fredagskväll. Åt middag (lite tacos och nyponsoppa) och kollade på foton från när mamma och pappa var "unga". Yngre kanske är ett mer passande ord. Denna kväll blir (tyvärr) lika lugn. Ingen middag hos Emma eller fest hos Louise, väldigt trist. Men får som sagt försöka utnyttja min dötid här hemma genom att skriva på reportaget samt PM:et. Urk, ingen direkt mjukstart men vad kan man förvänta sig av Rosendalsgymnasiet.

Michael åker hem på måndag, det tycker vi inte om. Man vet aldrig när man får se honom igen. Det har i alla fall varit jätteroligt att haft honom här. Ska försöka sno lite bilder från systers kamera från kräftskivan bland annat. Har varit lite dåligt med bilder här, ber om ursäkt.

Kamera- och bildjakt it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0