Älskade husmanskost

Det finns inget bättre än vanlig, hederlig, svensk husmanskost! Särskilt inte när man inte har kunnat äta ordentligt på två dagar. Okej, två dagar är inte så mycket men de som känner mig vet hur stor min kärlek till mat är. I alla fall så lagade min älskade mor klyftpotatis och grönsaker i ugn och pannbiff med lök. Hur gott som helst! Jag sitter här hur nöjd som helst efter middagen, det finns ingenting bättre än riktigt god mat!

Älskade, älskade Coldplay. Mitt knark dessa dagar.

Ps. Emma... Snart är det dags. ;) Haha! Ds.
Ps 2. Förlåt Emma. Ds.
Ps 3. Hahaha.. Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså vad i helvete menar du med detta?! :O hahaha vadå dags? vad har jag nu gjort?

2008-08-31 @ 01:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0