Aj som fan

Jag avskyr att vara sjuk, särskilt i influensan för att..

1. Jag kan inte gå i skolan
2. Jag kan inte sova på nätterna
3. Jag har ont som fan i hela kroppen
4. Jag har feber och fryser konstant
5. Jag kan inte äta

Jag ruttnar bort här hemma! Ska knapra i mig några alvedon och hoppas att det hjälper.
Stackars mamma inatt säger jag bara. Sov i pappas säng då jag inte orkade gå upp för trappan. Hon fick ta emot en och annan spark när jag feberyrade.

Haha, kom att tänka på att jag beter mig precis som Kerstin pratade om på psykologilektionen. Att när man blir sjuk så går man tillbaka ett steg och vill bli daltad med och ompysslad.

Kommentarer
Postat av: Freja

Ush! Krya på dej :D

2008-08-28 @ 09:39:30
URL: http://frejaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0